Jälleenmyyjän ehdot Suomessa

YLEISTÄ:

Cede.fi on Sportele Oy:n (y-tunnus 1446521-2) markkinapaikka. Näitä ehtoja sovelletaan Cede.fi:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Sportele Oy:llä on oikeus muuttaa näitä ehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassaolevia jälleenmyyjän ehtoja, jotka ovat luettavissa cede.fi-sivustolta. 

Cede.fi ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on Sportele Oy:n  vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Cede.fi on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä viivytyksettä.

 HINNAT:

Verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Hinnat eivät sisällä toimituskuluja, jotka lisätään tilaukseen kassalla.

Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.

TOIMITUSEHDOT:

Ellei toisin mainita, noudatamme toimitusehtoa “vapaasti varastossa”. Vapaasti varastossa ehdon mukaisesti ostaja vastaa tavaran kuljetuksesta ja riskeistä.

Toimitusaika
Varastotuotteiden toimitusaika on 1 vko tilauksesta. Tilaustuotteiden toimitusaika on 3-6 viikkoa. Toimitusaika-arviot on laadittu valmistajien antamien tietojen perusteella. Sportele Oy tai sen käyttämät toimittajat eivät ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä.
Palautus/Peruutus
Avaamattoman ja myyntikuntoisen lähetyksen voi palautaa myyjälle viiden (5) päivän kuluessa tuotteen saapumisesta asiakkaalle. Asiakaspalautus tehdään lähetyksen mukana tulevan kirjallisen ohjeen mukaisesti.
Reklamaatio
Jos tuote ei vastaa asiakkaalle annettuja tietoja, voi asiakas reklamoida tuotteen. Toimitus katsotaan hyväksytyksi, ellei ostaja ole kirjallisesti reklamoinut tuotetta viiden (5) päivän kuluessa toimituksesta. Kirjallinen reklamaatio lähetetään sähköisesti osoitteeseen info@cede.fi tai kirjallisesti osoitteeseen Sportele Oy, Huotarintie 4, 88600 Sotkamo. Reklamoitava tuote lähetetään osoitteeseen Sportele Oy, Huotarintie 4, 88600 Sotkamo. Lähetyksessä on oltava selvästi mainittu, että kyseessä on reklamaatio. Lisäksi reklamaatiolähetykseen on liitettävä kuitti ostosta.
 

TAKUUEHDOT:

Takuuaika
cede.fi verkkokaupasta (Sportele Oy) hankituilla laitteilla on toimituspäivästä alkava kahden (2) vuoden mittainen valmistajan myöntämä tekninen toimivuustakuu.
Takuun kattavuus
Takuu käsittää laitteissa mahdollisesti esiintyvät valmistus-, materiaali- tai muut tuotevirheet sekä takuuhuoltoon kuluvan työajan. Takuu ei koske akkuja, eikä käyttäjän omasta virheestä johtuvia laitevikoja tai -vahinkoja.
Takuuhuolto ja takuuajan aikaiset vasteajat
Takuuhuoltopyyntöihin vastataan arkisin normaalisti 24 tunnin sisällä.
Takuuhuolto toteutetaan Suomessa, maahantuojan omassa toimipisteessä. Asiakas vastaa viallisen laitteen toimittamisesta takuuhuoltoon. Takuuhuolto voidaan tehdä myös asiakkaan toivomassa kohteessa, mutta matkakulut eivät kuulu takuun piiriin. Maahantuojalla on omassa varastossaan laitteiden yleisimpiä varaosia ja varalaitteita. Maahantuoja voi lähettää viallisen tuotteen tehdashuoltoon valmistajalle.
Takuuhuollon aikainen vuokralaite
Takuuhuollon ajaksi maahantuoja voi mahdollisuuksien mukaan vuokrata vastaavan laitteen asiakkaalle. Takuuhuollon aikainen vuokralaite ei kuulu takuun piiriin. Takuuhuollon aikaisesta varalaitetarpeesta ja vuokrauksen korvauksesta sovitaan tapauskohtaisesti.
Laajennettu takuupalvelu
Laitteille voi hankkia lisäpalveluna laajennetun takuun. Laajennettu takuu kattaa onsite-huollon asiakkaan luona, ilmaisen lainalaitteen takuuhuollon ajaksi ja kolmen vuoden takuuajan. Tästä palvelusta annetaan lisätietoja pyydettäessä.
 

TIETOA MAKSUTAVOISTA:

Checkout Finland:

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
 
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.
 
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaanmaksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
 
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: 
MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot
Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf
Siirto
 
GSM-maksu - Ainapay
Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti. Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.
Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:
  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä
Lisätietoja: aina.fi
 
Lasku- ja osamaksupalvelut
Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto, Mash (ent. Euroloan) ja Svea. Collector ja Svea tarjoavat lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:
 
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  
Jälleenmyyjän ehdot voimassa 11.03.2019 alkaen.